האינטרנט היה מקור מידע במשך מאות שנים. עם זאת, הוא שימש גם ככלי להפצת מידע מוטעה ותעמולה. בעשור האחרון היו מקרים רבים שבהם אנשים פוטרו, איבדו את מקום עבודתם או שהמוניטין שלהם נהרס בגלל מידע כוזב באינטרנט.

כדי להילחם בבעיה זו, אנשים החלו להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית שמוחקות תוכן לאחר מסגרת זמן מסוימת או לאחר מספר מסוים של תלונות. פלטפורמות אלו נקראות "אזורים ללא זיוף" והן הופכות פופולריות יותר עם כל יום שעובר.

העלייה בפופולריות של אזורים אלה ללא זיוף נובעת בעיקר מהעובדה שהם מספקים דרך קלה לדווח על תוכן שהוא שקרי או מטעה והם גם עוזרים להיפטר מתוכן מזיק מהאינטרנט.

ישנן דרכים רבות למחיקת מידע מהאינטרנט, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות שירות הסרת כתובות אתרים. או לבחור ולעבוד מול חברה מקצועית לביצוע ניהול מוניטין יסודי ומהיר.

מהו שירות הסרת כתובות אתרים?

שירות הסרת כתובות אתר הוא אתר שבו אתה יכול לשלוח כתובות URL כדי להסיר אותן ממנועי החיפוש. לאחר מכן האתר יסיר את הקישורים וישלח לך אימייל המאשר שהם הוסרו.

האינטרנט קיים כבר הרבה זמן, אבל הוא עדיין לא בטוח מכל הסכנות שיכולות להיות לו. ישנם אנשים רבים שרוצים למחוק מידע מהאינטרנט, והם יעשו כל שביכולתם לעשות זאת. זו אחת הסיבות לכך שחברות כמו גוגל ופייסבוק עובדות על פתרון שיכול להגן על המשתמשים מפני תוכן לא רצוי.

האינטרנט הוא משאב עצום של מידע שניתן להשתמש בו למטרות רבות ושונות. עם זאת, הוא מכיל גם מידע רב שאינו שימושי או רלוונטי.

ישנן שתי דרכים למחוק מידע מהאינטרנט:

1) על ידי מחיקת התוכן באתר עצמו

2) על ידי הסרת קישורים לתוכן זה באתרים אחרים

בשנים האחרונות, האינטרנט מהווה מקור מידע עבור אנשים רבים. ניתן להשתמש בו כדי לספק מידע על נושאים שונים, החל ממידע רפואי ועד מידע אישי. עם זאת, יש כמה דברים שאנשים לא צריכים לשתף באינטרנט.

הסיבה לכך היא שקיימות סכנות רבות כאשר מידע משותף באינטרנט, כגון גניבת זהות ובריונות ברשת. על מנת להגן על פרטיות המשתמשים שלהם ולמנוע התפשטות של תוכן מזיק באינטרנט, חברות נקטו בצעדים למחיקת פוסטים מסוימים מהאתרים או מחשבונות המדיה החברתית שלהם.

ישנם שני סוגים של מחיקה: מחיקה לצמיתות ומחיקה זמנית. מחיקה לצמיתות פירושה שהפוסט לא יהיה זמין שוב בצורתו המקורית; הוא יוסר לצמיתות מכל ארכיוני האתר וממאגרי המידע שבהם הוא פורסם. פירושו מחיקה זמנית

האינטרנט יצר הרבה הזדמנויות לאנשים לשתף מידע. עם זאת, הוא מהווה איום גם על פרטיותם של מי שאינם מודעים לסכנות שהוא מהווה.

על מנת להבטיח שהנתונים האישיים שלנו מוגנים ומאובטחים, עלינו להיות זהירים לגבי המידע שאנו משתפים באינטרנט. ניתן להשיג זאת על ידי מחיקת פוסטים ישנים מחשבונות מדיה חברתית, מחיקת מיילים ישנים משרתי דוא"ל ועוד.

מחיקת מידע מהאינטרנט יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים שבהן אנשים יכולים לגשת אליו. ישנם שרתי דואר אלקטרוני ואתרי מדיה חברתית שבהם אתה יכול למצוא תוכן קודם, גם אם מחקת אותו מחשבונך.

העלמת תוצאות מגוגל

זו לא הפעם הראשונה שגוגל מואשמת במניפולציה של תוצאותיה. החברה ספגה אש על תוצאותיה בעבר ונראה שזה קורה שוב.

היעלמותן של תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל יוחסו למספר גורמים, כולל שימוש בחוסמי פרסומות ובבוטים שמתוכנתים לתמרן את דירוג מנועי החיפוש.

גם האלגוריתמים של גוגל מתפתחים כל הזמן, ולכן קשה לאתר מתי תוצאה מסוימת נעלמה מהמערכת.

גוגל שינתה ללא הרף את האלגוריתם שלה כדי להבטיח שהתוצאות שהיא מספקת רלוונטיות ועדכניות. היו מקרים רבים שבהם האלגוריתם הביא לירידה משמעותית בתנועה לאתרים.

אין ספק ששינויי האלגוריתם של גוגל השפיעו על עסקים, אבל הם גם עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן הזדמנויות חדשות.

לדוגמה, כשגוגל עדכנה את האלגוריתם שלה, זה גרם לירידה משמעותית בתנועה עבור חלק מהאתרים והעסקים. עם זאת, שינויים אלה גם עזרו לאתרים מסוימים לצמוח מכיוון שהם הצליחו להיות ממוקדים יותר.

ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לכך כמו עליית שיווק באמצעות תוכן ועוד מידע זמין באינטרנט.

האלגוריתם של גוגל היה נושא לדיונים סוערים רבים בתעשיית ה-SEO. כמה מומחי SEO ובלוגרים מאמינים שגוגל הולכת ומשתכללת עם האלגוריתמים של מנועי החיפוש שלהם. אחרים חושבים שזה לא כל כך קשור לתחכום אלא בשינוי באופן שבו אנשים משתמשים בגוגל.

הקונצנזוס בקרב רוב אנשי ה-SEO היא שהאלגוריתם של גוגל הפך מורכב יותר, והפך קשה יותר לחזות אילו תוצאות יופיעו בדפי SERP.

קשה לומר אם זה בגלל שינוי איך אנשים משתמשים בגוגל או שזה רק בגלל שינוי באלגוריתם עצמו.

אנשים רבים משתמשים כעת במכשירים ניידים כגון טלפונים וטאבלטים עבור הפעילויות המקוונות שלהם, מה שאומר שלעתים קרובות הם מחפשים תוכן בטלפונים שלהם במקום במחשבים שלהם,

עתידו של מנוע החיפוש אינו ברור. ככל שהאינטרנט הופך יותר ויותר עמוס, התוצאות של גוגל הופכות לפחות ופחות אמינות.

אחד הגורמים העיקריים שתורמים לירידה זו בביצועים של גוגל הוא הגידול בתוכן באינטרנט. ישנם אתרים רבים שיש בהם הרבה תוכן, אך אין להם ערך ייחודי. לאתרים אלה יש מעט או אין דירוג סמכות בגוגל מכיוון שחסר להם תוכן איכותי.

עתידו של מנוע החיפוש אינו ברור, אך דבר אחד בטוח – נצטרך להיות יצירתיים יותר בכל הנוגע לאסטרטגיות SEO על מנת לדרג את האתר שלנו בגוגל.