מחיקת מידע מהאינטרנט

ניהול מוניטין בגוגל

מחיקת מידע מהאינטרנט בקלות, מהירות והכי חשוב לגרום לזה שהמידע לא יופיע שוב לעולם!

אם אתם רוצים לבצע הסרת מידע מגוגל או מכל מנוע חיפוש אחר, יש לא מעטד דרכים לעשות את זה, אבל לא תמיד אלו פעולות מהירות לביצוע ולא פעם דורושות עבודה של מומחה שיעזור לכם.

נתחיל בהסבר מה זה מחיקת מידע מהאינטרנט?

מחיקת מידע מגוגל (או כל מנוע חיפוש אחר) היא תהליך שבו אנו גורמים לתוצאות המופיעות במנוע החיפוש "להיעלם" על ידי שימוש במגוון טכניקות. הטכניקות המוכרות ביותר הן באמצעות "דחיקת" תוצאות שליליות למיקומים לא ריאלים, בקשת הסרה מבעלי האתר, טכניקת "דאבל פוסט" (טכניקה אישית שאני המצאתי ועובדת לי ממש כמו קסם וכמובן שאני מסביר עליה בבלוג שלי).

האינטרנט – לא תמיד הכל נכון

בואו נתחיל בזה שלא תמיד הכל נכון באינטרנט. למרות שרבים "סומכים" על גוגל ויתר מנועי החיפוש שיביאו להם את התוצאה הטובה ביותר לכל שאילתא, המציאות היא כזאת שלא הכל נכון.

לא מאמינים לי? הנה דוגמה (וזה רק קצה המזלג)

שאלה פשוטה כמו: "כמה רגלים יש לסוס" גוגל לא הצליח לענות עליה.

מחיקת מידע מהאינטרנט

אתם יכולים לראות שגוגל רשם לסוס יש 6 רגליים. ויש עוד המון דברים שגוגל לא תמיד צודק.

אחרי שהבנו שלא תמיד גוגל צודק, אבל כולנו עושים בו שימוש לא רק בגלל מנוע החיפוש הטוב ביותר שקיים היום אלא בגלל שהוא נותן לנו את כל מה שאנחנו צריכים.

אנחנו עשוים שימוש בשירות המסמכים של גוגל, מייל, דפדפן גלישה (יותר מ 95% מאלו שקוראים את השורות האלו עכשיו בוודאי עובדים עם דפדפן גוגל כרום). בקיצור כל מה שאנחנו עושים מהאינטרנט קורה דרף אחד הכלים של גוגל.

השפעה השלילית של האינטרנט

האינטרנט היה מקור מידע במשך מאות שנים. עם זאת, הוא שימש גם ככלי להפצת מידע מוטעה ותעמולה. בעשור האחרון היו מקרים רבים שבהם אנשים פוטרו, איבדו את מקום עבודתם או שהמוניטין שלהם נהרס בגלל מידע כוזב באינטרנט.

כדי להילחם בבעיה זו, אנשים החלו להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית שמוחקות תוכן לאחר מסגרת זמן מסוימת או לאחר מספר מסוים של תלונות. פלטפורמות אלו נקראות "אזורים ללא זיוף" והן הופכות פופולריות יותר עם כל יום שעובר.

העלייה בפופולריות של אזורים אלה ללא זיוף נובעת בעיקר מהעובדה שהם מספקים דרך קלה לדווח על תוכן שהוא שקרי או מטעה והם גם עוזרים להיפטר מתוכן מזיק מהאינטרנט.

ישנן דרכים רבות למחיקת מידע מהאינטרנט, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות שירות הסרת כתובות אתרים. או לבחור ולעבוד מול חברה מקצועית לביצוע ניהול מוניטין יסודי ומהיר.

מהו שירות הסרת כתובות אתרים?

שירות הסרת כתובות אתר הוא אתר שבו אתה יכול לשלוח כתובות URL כדי להסיר אותן ממנועי החיפוש. לאחר מכן האתר יסיר את הקישורים וישלח לך אימייל המאשר שהם הוסרו.

ישנן שתי דרכים למחוק מידע מהאינטרנט:

1) על ידי מחיקת התוכן באתר עצמו

2) על ידי הסרת קישורים לתוכן זה באתרים אחרים

בשנים האחרונות, האינטרנט מהווה מקור מידע עבור אנשים רבים. ניתן להשתמש בו כדי לספק מידע על נושאים שונים, החל ממידע רפואי ועד מידע אישי. עם זאת, יש כמה דברים שאנשים לא צריכים לשתף באינטרנט.

ישנם שני סוגים של מחיקה: מחיקה לצמיתות ומחיקה זמנית. מחיקה לצמיתות פירושה שהפוסט לא יהיה זמין שוב בצורתו המקורית; הוא יוסר לצמיתות מכל ארכיוני האתר וממאגרי המידע שבהם הוא פורסם. פירושו מחיקה זמנית

מחיקת מידע מהאינטרנט יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים שבהן אנשים יכולים לגשת אליו. ישנם שרתי דואר אלקטרוני ואתרי מדיה חברתית שבהם אתה יכול למצוא תוכן קודם, גם אם מחקת אותו מחשבונך.

הסרת מידע מגוגל – המדריך המקצועי

בשביל להסיר מידע מגוגל אפשר לפעול במגוון דרכים. חשוב לזכור כי בכדי לעשות את זה דרושים לא מעט כלים ויכולות.

היכולת הבסיסית של אחד חייב בכדי להתמודד עם תהליך הסרת תוצאות מגוגל הוא קודם לדעת כל מה שחייבים על תהליך קידום אתרים אורגני!

ללא ידע בקידום אורגני יהיה לכם מאוד מורכב לבצע הסרת מידע מגוגל (שלא לדבר על מחיקת מידע מהאינטרנט בצורה מלאה).

ועכשיו מה עושים ת'כלס בשביל לבצע מחיקת מידע עסקי, מידע אישי או כל דבר אחר.

בונים אתרים (וכמה שיותר)

נכון שאמרתי שאתם צריכים ידע בקידום אתרים אורגני אבל זה לא מספיק, אתם צריכים לדעת לבנות אתרים ושהם יהיו 100% שלכם!

למה הכוונה אתרים שלכם?

אתרים שהם על שרת אחסון שלכם בבעלות שלכם (כן, אתם תצטרכו לשלם כמה עשרות דולרים בחודש על אחסון).

אחרי האחסון אתם תצטרכו לקנות דומיין שיהיה שלכם! וגם זה יעלה לכם עוד כ 50-100 ש"ח לרישום דומיין ישראלי לשנה.

ועכשיו, תתחילו לבנות אבל תעשו את זה נכון.

למה חשוב שהכל יהיה שלכם ובשליטה מלאה שלכם? בשביל שתוכלו לבצע את השינויים הנדרשים בכל שלב.

אחרי שיש לנו לפחות 30 אתרים יוצאים לדרך!

כמו שהבנתם זה רק השלב הראשון בניית אתרים ואנחנו צריכים לפחות 30 כאלו, שוב מדובר רק על הדרך הראשונה מתוך כמה דרכים לבצע מחיקת תוכן מגוגל או כל סוג של מידע אחר.

הפעם בשיטה הזאת, המחיקה היא יותר דחיקה.

שיש לנו 30 אתרים אנחנו מתחילים לקדם אותם בצורה אגרסיבית כמה שיותר בצורה אורגנית בשביל שהם ידחקו את התוצאות הלא רצויות.

זאת גם השיטה הכי טובה כי ככה שיש לכם 30 אתרים מקודמים על שם המותג אתם תמיד יכולים להיות רגועים שאתם "שולטים" על הנראות של העסק שלכם בגוגל.

רשתות חברתיות

אתרים זה לא מספיק. אם אנחנו רוצים לבנות סמכות למותג, פותחים פרופילים ברשתות חברתיות אבל בצורה זהירה!.

אני יכול להעיד על מקרה שבו פוסט אחד בודד בפייסבוק הפך להיות כמו אש בשדה קוצים, הוא קיבל שיתופים בצורה כל כך אגרסיבית שהביאה כמעט לסגירת העסק!.

אם אתם בעלי עסקים ויש עלכים פוסט לא מפרגן אל תגיבו בצורה לא מכבדת! חייגו אליי, תנו לי לראות מה כתוב ואני מבטיח לכם בשיחת ייעוץ חינם איך לפעול בצורה נכונה.

מכתבים מעורכי דין

אני מכיר הרבה בעלי עסקים שמיד שולחים למפרסם הפוסט מכתב מעורך דין. זה הדבר הכי אומלל (לדעתי) שבעל עסק יכול לעשות ולשלוח מכתבים מעורכי דין ללקוחות שלו.

איזה עוד לקוח ירצה לקנות ממקום ששולח מכתבים מעורכי דין?

שלא לדבר על זה שבמדינת ישראל יש לנו חופש ביטוי, יש הגנות למי שמפרסם פוסט ומותר לו לתת חוות דעת. בקיצור, אתם יכולים לפרנס את עורכי הדין (אין לי בעיה עם זה) או שאתם יכולים להיות חכמים ולפעול כמו מקצוענים!.

לסיכום

אלו הן שלושת השיטות שרבים עושים בהן שימוש לבצע מחיקת תוכן מגוגל. השיטה הכי יעילה היא לפעול בהתאם ע"י יצירת תשתית חזקה שתהיה העוגן שלכם לתמיד!

כמובן שיש עוד המון דרכים ועל זה אתם יכולים לקרוא בפירוט על כל שיטה בבלוג מאמרים שלי שאני מקווה שיעזור לכם.

אל תשכחו שאתם אתם רוצים לבצע מחיקת קישורים מגוגל יש לזה דרכים אחרות, יחד עם זאת אם אתם לא מגיעים מהתחום של הקידום האורגני ואין לכם ידע בסיסי בהקמת אתרים, יצירת תוכן לכל אתר, בניית מערך לקידום אורגני אתם תצטרכו לרכוש את כל הקישורים האלו שלכל הפחות ייקחו לכם כמה חודשים טובים.

או שאם אתם רוצים למחוק תוצאות מגוגל כמה שיותר מהר, חייגו אלי ואשמח לעזור.

יצירת קשר

מוזמנים להאשיר פרטים ואחזור אליכם ואתן המלצה לפתרון של כל בעיה.

אודות

חברת עושים עליך גוגל הינה חברה מספקת שירות של ניהול מוניטין באינטרנט. כל מה שאתם צריכים לניקוי מוניטין שליליף יצירת מוניטין חיובי (וגם ניטרלי) באמצעות טכניקות ושיטות מתקדמות שיעזרו לכל עסק להתמודד עם העולם הדיגיטלי והביקורות שצריכים להתמודד איתם על בסיס קבוע. תנו לנו לעזור לכם לשמור על השם והמוניטין שאתם עובדים בישבלו כל כך קשה.

מידע נוסף שיכול לעזור לכם

עושים עליך גוגל

אין במידע המופיע באתר או בשירות כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

זמין 24/6 דילוג לתוכן