מה יותר חשוב המוניטין של חברה או המותג שלה?

בחלק זה נדון בחשיבות המוניטין של החברה בטווח הארוך.

חברה עם מוניטין טוב צפויה להביא יותר עסקים והכנסות לבעלי העניין שלה. לכן, חשוב לחברה לשמור על המוניטין שלה על ידי מתן שירותים ומוצרים באיכות גבוהה.

כאשר חברות מתקדמים לעבר ערוצים דיגיטליים, הן מסתמכות על הנוכחות המקוונת שלהן כדי ליצור לידים ולבנות מודעות למותג. ככזה, חשוב להם לשמור על תדמית מקוונת נקייה וחיובית על מנת למשוך לקוחות נוספים.

המוניטין של החברה או המותג שלה חשוב יותר מהמוצר עצמו. לדוגמה, אם לחברה יש מוניטין טוב, יהיה קל יותר לאנשים לסמוך עליה ולקנות את המוצרים שלהם.

זו הסיבה שחברות נוטות להוציא הרבה יותר על המיתוג שלהן מאשר על המוצר בפועל. הם משקיעים בדברים כמו פרסום, קמפיינים של יחסי ציבור ושיווק במדיה חברתית.

המוניטין של החברה חשוב יותר מהמוצר שהיא מוכרת. זו דעתם של אנשים רבים, אבל אנחנו עדיין צריכים להבין למה בדיוק הם מתכוונים במוניטין.

למילה "מוניטין" יש מספר הגדרות וניתן להשתמש בה בהקשרים שונים. לדוגמה, ניתן להגדיר את המוניטין של חברה כפופולריות שלה בשוק, או שניתן להגדיר אותה כמידת הידועה או הכבוד שלה בחברה.

במאמר זה אטען שהמוניטין של חברה חשוב יותר מהמוצר שלה בגלל האופן שבו הצרכנים תופסים את המוצר וכיצד הם רואים את החברה שעומדת מאחוריו.

כשאנחנו חושבים על המוניטין של חברה, אנחנו חושבים לעתים קרובות על המותג שלה. עם זאת, המוניטין של חברה חשוב יותר מהמותג שלה. המוניטין של החברה הוא מה שישאיר אותה בעסקים לטווח ארוך.

מותג של חברה הוא מה שישאיר אותם בעסקים לטווח הקצר.

יש שני צדדים לשאלה הזו. לחברה חשוב שתהיה מוניטין טוב כי היא תוכל להביא יותר לקוחות. עם זאת, ללקוח חשוב שידע שלחברה יש מוניטין טוב והוא יכול לסמוך עליו.

לא קל לקבוע לאיזה אחד משני הגורמים הללו יש יותר חשיבות. שניהם חשובים באותה מידה כדי שמותג ישגשג.

השאלה מה יותר חשוב היא המוניטין של החברה או המותג שלה?

ניתן להגדיר את המוניטין של חברה או המותג שלה כאמון שיש לאנשים בה והערך שהם מעניקים לה. ניתן להגדיר את המוניטין גם כמה החברה ידועה, מהימנה ומכובדת.

השניים אינם סותרים זה את זה ולכל אחד יש חשיבות משלו. סביר להניח שלמותג של חברה יהיה ערך גבוה יותר מהמוניטין שלה אם הוא הוקם במשך זמן רב ויש לו מוצרים/שירותים באיכות טובה.

מוניטין או מותג – מה באמת יותר חשוב?

בואו ננסה לחשוב רגע על מצב של מדובר דווקא על מוצר פיזי כמו מותגים שאנו כבר מכירים שנים, תנסו לחשוב לרגע על מותגי יקורה שלא כולם מכירים.

תמיד יש מותגי יוקרה שכאשר יגידו לכם את השם שלהם לא תדעו בכלל על קיומים, עוד בלי שתכירו בכלל את שם המותג הוא יכול לעלות לא מעט כסף, מה שאומר שכאן המוניטין הוא מעל המותג עצמו, למרות שהמותג לא מוכר בכלל, המוניטין שנוצר סביבו יכול למתג אותו כמשהו מאוד יקר.

במיוחד כאשר אנו לוקחים את זה צעד קדימה למקרים בהם חברות לניהול מוניטין עושות לעצמן את המוניטין הטוב ביותר שהן יכולות בכדי למכור את השירות שלהן במחיר גבוה במיוחד.

כמו גם ניהול מוניטין לעורכי דין, אלו הם אנשי מקצוע המבינים היטב את החשיבות שיש למונטין, ככל שיש לעורך דין בכל תחום יותר מוניטין חיובי, סביר מאוד שהוא יגבה מחיר יותר גבוה מהלקוחות שלו, למרות שזה לא מחייב שהוא יצליח יותר טוב בניהול התיק של הלקוח.

תוכן עניינים
עדן זינו עורכת דין והביקורות בגוגל

מי זאת עורכת דין עדן זינו ולמה שוב עולה לכותרת נושא הביקורות של גוגל? אחרי שאני עוקב באופן קבוע על נושא הביקורות של גוגל שהפך להיות היום כלי שיכול לרסק עסקים וגם להרים אותם. הפעם אני בוחן מה קרה במקרה נוסף מאוד מפורסם. לפי פרסומים עולה לכאורה כי עורכת דין עדן זינו מסייעת בהשגת פטור משירות צבאי בצה"ל. אבל במקום להתמקד דווקא בנושא הפטורים והרעש ברשת, הפעם מה שאני רוצה

קראו עוד »
הסרת תוכן מגוגל
הסרת תוכן מגוגל

רגע אחד לפני שאני אסביר צעד אחרי צעד איך לבצע הסרת תוכן מגוגל, צריך לזכור שהתוכן אותו רוצים להסיר לא נמצא בגוגל אלא באתר אחר. עכשיו אני אסביר יותר לעומק שתבינו : מה זה גוגל ? גוגל הוא מנוע חיפוש, שהתפקיד של מנוע החיפוש הזה הוא לתת לכל אחד את התוצאות המתאימות ביותר אליו, באופן המהיר ביותר ושהתוצאות האלו יהיו כמה מדויקות. כלומר, שמצפים מגוגל לתת מידע אמין ומדויק כמה

קראו עוד »
אייל בסרגליק עורך דין

מי זה עורך דין אייל בסרגליק ולמה אני משקיע לכתוב עליו את הפוסט הזה? אז נתחיל בזה שיש מקרים מיוחדים שכדאי מאוד שתכירו אותם כשהם עולם לראש החדשות. עורך דין אייל בסרגליק הוא עורך דין פלילי אשר ייצג את משפחת וולקוב בסיפור מאוד מתוקשר אודות הרצח. לפי פרסומים אייל בסרגליק גבה ממשפחת הקורבן יורי וולקוב ז"ל שכר טרחה בסכום גבוה מאוד של מעל 580 אלף שקלים חדשים. אני לא רוצה

קראו עוד »
זמין 24/6 דילוג לתוכן